»Jaz, Chiara Bersani, visoka 98 cm, se razglašam za meso, mišice in kosti samoroga. Ker ne vidim v njegovo srce, mu bom poskušala vdahniti svoj dih in dati svoje oči. Privzela bom njegov videz; izdelala bom kostum, ki bo najprej oklep, nato koža. V dialogu med mojo formo, ki igra, in njegovo formo, ki odeva, bova odkrila najino gibanje, poljube, pozdrave, zehanje.«
»Ker ima gledališče svojo specifiko, smo razvili nov dražbeni model draženja gledaliških predstav, ki omogoča dražiti predstavo tako, da gledalci obenem gledajo predstavo in so v istem trenutku tudi potencialni kupci na dražbi. Dražba tako intervenira v predstavo, s čimer se ustvarjajo novi konteksti, novi pomeni predstave.«
»Čeprav morda nisi dal denarja, si del igre, s tem, da si dvignil roko, si sodeloval. Ta performativnost življenja in ekonomskega sistema je najbolj intrigantna. In ekonomski sistem je tu bolj fikcijski kot gledališče.«
»Ni naključje, ker je intuicija narekovala, da svet drvi v scenarij predstave. Nisem je izbrala izključno zaradi tematike, kolektivnost Betona Ltd, njihov modus operandi, ustvarjanje gledališča, je umeščen v mojo ideologijo prihodnosti sveta.«